nu får jag göra precis vad jag vill och lite till

God Morgon..
Assoft på salongen igår, Maria vart ledig och Eva hade tagit ledigt. Så då var det bara das retard och jag kvar. Hon hade 2 klippningar, sen käkade vi tårta som jag hade gjort (okej, mamma gjorde den, men jag vispade faktiskt grädden och jag mosade bananerna!! :D). Sen la jag i färg i hennes utväxt och förstörde mitt fina nagellack jag så noga lagt på på morgonen. Anyway, 2 dropin kunder och sen stängde vi en hel kvart tidigare, gillar man att leva farligt så gör man helt enkelt ;). Up up and away till Kicki där jag fick ett ASSNYGGT nitskärp och spelade GH, teamwork säger jag bara, TEAMWORK.

Majsan slutade sin sång och vi möttes utanför Harrys, inget käk men strawberry daiquiri fick det bli, Kicki bjöd på första drinken ute, thanks. Men dom jävlarna ville inte se leg, det räckte tydligen att säga att man firade födelsedag så va det tjoflöjt. Vidare till b&b, där ville dom se mitt underbart fina lagliga leg, drinkar prat och ingen sång för meij :(.

Kvällens failure: tappade en 100-lapp i taoettstolen.
Kvällens höjdpunkt: tappade en 100-lapp i toalettstolen.

Nu ska jag snart ta bussen till staden för att göra lite nytta på APUn, har hela 2 st kunder idag, Slevin och ngn random.

          
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0