teknikens missunder

Jag vet att jag inte världens mest high-tec person när det kommer till tekniken. Men nu var det FAKTISKT inte mitt fel och jag har inte gjort ngt (skyll inte på Hugo lix).

Jag såg världens snyggaste mest underbara nitgladiatorsandalerna på Kelly's blogg. Klickade meij vidare till hemsidan och var fetingpå att punga ut 300 spänn för ett par sådanna skönheter. Fattade inte ett piss av hemsidan men jag klickade och klickad och kom mest ingenvart. Då ser jag att det står att man endast kan beställa från hemsidan om man bor i Tysklan!?

Hur jävla sjukt är inte det, vad som gör meij ännu mer förbannad är att jag blev förälskad. Ja, javet det händer rätt ofta, men då vill jag juhe ha dom skorna som mitt hjärta för tillfället pumpar för. Underbara franssandaler. Helvete jag för trösta meij med lite nudlar, the other love of my life..


Fan är dom inte bara UNDERBARA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0