Peace, Love and Understanding, not War

Det var ett tag sen sist, har vatt i Gbg med bacon och blondie, shoppade lite random saker och tog hål inne i vänstra örat. Om 7 dagar, 1 vecka, kan är jag myndig, vuxen, får göra vafan jag vill. Kan köpa cigg och gå ut på krogen lagligt. Fucking Amazing!

Fredags: Fia skulle ha ferre så vi prepartade som fan hos Kicki, när det va dags att ta bussen träffa vi några från jobbet som redan blivit utslängda. Inget party i Söndrum då.. Upp i Rikards trappuppgång för att gömma systemetkassarna, in och ta stämpel på Valentine och återigen till Kicki för att halsa återstående alkoholhaltiga drycker. Tillbaka till Valentine och shaka, fyllekäk på Donken. Snabbis inom pastavagnen och säga hejsan hejsan till Junker, däcka i Kickis säng.. I stora drag.

Lördags: Upp och jobba, lite lagom pigg på att börja kl 10.00. Tjatade och tjatade och tjatade lite till och tillslut tröttnade Emma och bytte tid med meij. Yes sluta kl 14.00 satt bra där..Orsakade översvämmning i Kickis badrum efter en underbar dusch, käkade Klåpatra-pizza, checkade melodifestivalen och Hairspray som jag somnade till. Sen lite buzz innan bussen gick hem, askalas.

Söndags: Upp och jobba, 12.00 är lite mera lagom och enligt min tidsuppfattning. Slutade fem, cirre och kaffe med Dennis och Kicki, hem till Kicki och oorganisera walk-in-closeten. Städade och jag diskade :O. Underbara Klåpatra-pizza och massa dåliga skämt.

Idag börjar vår APU som ska pågå i 4 veckor, eller 5?, jag är inte så insatt, men det borde typ stå ngnstans.. Solen skiner och jag har vaknat till YesMan. Random komedi och till och med ganska rolig.. Nu spelar jag Mando Diao på repeat och längtar till Hultan. Funderar på om man kankse borde röja upp en gång i mitten av mitt rum så att man slipper trampa på alla saker när man ska ut..

Får typ lulla runt i staden 1 ½ timme innan jag börjar så jag funderar på om man ska ta och sätta seij på bibblan och plugga lite tills på onsdag..

Har btw fått tillbaka min mobil, så jävla skönt :)

Hångel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0