same old story

Jag tror jag träffade Tony igår utanför moon, eller så var det brodern Fredrik, ingen aning men de är ganska lika.. I alla fall så tog han mitt nummer för att jag jättegärna ville sitta nakenmodell för 180 spänn i timmen, får se om han ringer..

Sen så tack till trogna Erica the one and only som inte dissade in da end. Det värmde bleka bacon <3 Och tack till alla presenter, har glömt typ hälften så det blir juhe spännande när jag kmr hem sen och kollar igen, nästan som julafton.

Jag drog sönder mina rosa nya helt oanvända skor som jag skulle haft på meij igår. Hann inteens sätta på meij som inann jag drog sönder remmen därbak. KUL!

Är hos Kicki och har precis käkat frulle, jag tror aldrig jag har ätit så stor frulle. Värsta  med ägg och mackor och oboy, det kanske inte låter så mkt för världen men då var det gott.

Sen blir det Åled och städa lite och kolla presenter och lite random, kladdkaka står ganska högt upp på önskelistan. Och dricka kaffe och jos och fan jag har inte rökt idag, måste hinna med det för med ;) haha.

Planerna för kvällen ser väl mest ut som så att det blir slappefilmkväll hos Kicki, pizza och skitsnack. Det är då kvällarna är som bäst. Kanske lite godis med som pricken över i.

Fan nu orkar jag inte skriva, även om det mest vart om ointressanta saker, vet inte riktigt vf jag skriver detta inlägget men haha,, nu tänkte jag hitta en passande bild med..


Hångel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0