it's a hard work work

Det blev juhe en spännande vändning på kvällen, skulle ut och andas rent, ringde Majsert men den jävlen klickade meij. En halv minut senare ringde Lundström från jubbet och undrade vad jag hade för meij, kanske sugen på stängning med Majsan och henne? Ehh, börjar juhe 10 imonn (idag är det faktiskt nu..) så vi kompromissade och möttes halvvägs, fick sluta 12.

Så medans alla andra lowlifers suttit hemma och pillat seij i röven så har jag sprungit runt och lekt superstängning i vit skjorta och tjänat meij en liten slant. Fatta att jag och Mimmi körde järnet i lobbyn, klart på 45 min, och allt vart skinande rent. Dream team kallas det mina vänner.

Nu måste jag faktiskt bara säga att jag är störtkär i Milows tolkning av gamla slagdängan technology. Sen ska jag dejta kudden innan en ny 9-timmars arbetsdag idag (fuck 12 timmars dagsvila). Känner att mcGeeken i meij börjar visa framfötterna igen, på gott och ont.

http://www.youtube.com/v/9bGk56pSRcA&hl=sv&fs=1&rel=0

Pill i naveln <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0