jag vill ha en paljettkofta..

Sisådäryes, nu har jag nästan skrivkram om man kan få det, eller är det det som kallas musarm kanske? Ja, nu har jag i alla fall ätit, skickat in allt i Estetiskt, färgat mammas hår och kollat på tv. Men sen dök det upp en liten luring som jag tog tag i direkt med (kors i taket och en klapp på axeln till Emma). Det var så spänannde som omdömmet i PoF, jag vet inte riktigt vad jag skrev, ordbajs tror jag att det kallas.

Imorgon blir det golf på idrotten, vilket jag inte riktigt fattar.. När blev; skjuta iväg en liten vit plastboll så långt man kan, gå och leta i evigheter efter den lilla plastbollen som ändå förmodligen hamnat i ngt vattenhål, sen om man mot förmodan hittar den. Så ska man upprepa hela prossiduren, slå - lete, slå - leta, tills man träffar hålet. Japp, då har man vunnit, eller kommit i mål som det kanske med kallas. När blev det klassat som en sport undrar jag då.
Vilken tur att jag inte ska gå.

För jag ska nämligen ägna hela min tid mellan 11 och 17 med att springa slalom mellan kassan och köket på jobbet och förhoppningsvis bränna ett kilo eller två. Bara för att med gott samvete kunna käka meij mätt på maten som bjuds (eller tas).

Senare är det tänkt att vi ska fira att Karro slutat jobba och ännu lite senare ska vi alla gråta en gemensam skvätt för att hon ska dra tillbaka till Kalmar. Reggae-festival på Öland (eller vart det Gotland?) here we comes!. Tror att det blir en drink för meij, no cry och en tidig buss hem för lilla retardet ska upp och jobba kl 9.00 på lördag.

På mändag blir det ändring kan jag lova.

Hittade mitt läppsyl förresten innan, det har varit borta typ huuuuur länge som helst. Gud vad trött jag är. Då måste jag antingen dricka lite kaffe eller sova litegrann. Känner inte riktigt att det finns en stor anledning  att vara uppe så länge till. Så jag tror jag kör på alternativ B; sova litegrann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0