mongo och mango på äventyr

Tordag: Valborg ja, började hemma hos Kicki vid 5. Efter ett tag kunde det bara gå åt ett håll, framåt tyckte jag annars skulle vi trilla tyckte Kicki. Up up and out till Harrys, mötte upp Mika, Olle och hans kamrat Gustav, avnjöt en stor gormetmåltid (bestående av xider för min del). Dumpade boysen och raggade upp rullande Robin. Tänkte vi skulle ta och checka brasan, men dom tände aldrig på och efter en del velande om jag skulle simmat ut och tänt den så sket vi i det och gick tillbaka till Kicki.

Fullt ös på god väg mot medvetslös var mottot, ölspel, singstar och sen uppenbarade seij Erika och hennes Mattias. Tittut under sängen och sen bar det av. Iväg för att köa in på Mårtenson i cirus en fucking halvtimme. Men vissa hade juhe inte riktigt åldern inne (nämner inga namn) så underbara människor dissade Underbar och drog till Moon ist. Shake shake, skoskav och fallafelrulle sen tillbaka till underbaraKicki igen. Jag däckade ganska snabbt som vanligt (fyfan vad jag måste vara rolig att umgås med egentligen, är bara glad att det finns folk som står ut, det värmer).

Fredag: Vaknade av att Kicki lånade ut bilen till Habibbi (hennes arbetskamrater) som upptäckt att det inte gick några bussar till Ullared idag. Lite frulle och ut för att göra staden med gårdagens smink och lite lagom fräsh i största allmänhet. Satte kursen mot Hemköp och tog en snabbis inom skatteverket med. Det blev chokladgifflar, wiernerbröd och vaniljbulle, satte oss på torget och firade det inköpta sockret med en glass.

Dissade Picassoparken för bibblan frestade mer. Svettades som grisar och njöt av smälta gifflar. Sen hoppade det plötsligt fram 4 killar och 3 hundar som frågade om det fanns plats jämte oss. Of course my dear svarde vi (kanske inte riktigt med dom orden, men principen är densamma). Dom frågade om vi villa ha glass men vatten lät mer lockande i sammanhanget. Så det gick en av dom och köpte. Snackade om dittan och dattan i lite mer än en kvart kanske och då blev vi tillfrågade om vi ville följa med och bada på tylösand. Efter några om och men så bestämde vi oss för att joina, gick till deras bil och klämde in oss därbak. 3 bak och 2 fram, jaman bilen va full till synes men det tyckte tydligen inte killarna så vi skulle åka och hämta upp den sista killen som lämnat sin hund. Då skulle vi fmå sitta 4 därbak och Kicki började få onda aningar, så hon frågade miej om vi inte skulle ta hennes bil ist så att vi slapp sitta och trängas. Men jag är inte lika blåst som jag ser ut och kom mkt väl ihåg att hennes bil var i Ullared. När jag sagt detta så kom jag på att det kanske var en pik och att hon ville att vi skulle dra, så jag viskar lite diskret att hon ska vara tydligare om det är en pik och slå till meij eller ngt. Men man kan juhe inte sitta och slåss bak i okända människors bil så hon kom på "att vi kunde ringa Mika och se om hon kunde köra oss". Sagt och gjort vi skulle träffa pojkarna en 30 min senare i tylösand. Vi hoppade ur bilen och sprang därifrån och la oss i Gunillaparken i tryggt förvar.

Mika joinade efter ett tag och när man blivit rätt rejält röd och bränd så gittade vi tillbaka till Kicki. Inom Sibylla med för att testa pommesen och cheddardippen (god, men det slår inte Donkens). Duschade, smörjade och smörade. Ljuvlig pizza med extra ost på Klåpatra och upp för att vänta på bussen och bilen. Där slutar väl det roliga och herregud vilket långt inlägg detta blev. Ska inte plåga den stackarn som läser detta mer..



Hångel hey!

Kommentarer
Postat av: Kickey

hahahahaha!! fy fan vad du är underbar! skrattade massor =D du är mitt ljus i vardagen, som en mingu på ballen =p

2009-05-03 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0