skillat Emma

Fan jag vart nog inte så skillad på att cykla som jag ville tro. För igår när jag skulle cykla in till stan efter stängningen (vi förresten bara va sååå awsome inatt) så hann jag inte ens knappt få upp farten innan det alla så länge väntat på hände.. Jag ramlade, trillade och föll pladdask, skrapade upp halva ansiktet, bröt ett ben och cyklen fick skrotas. Nej, riktigt så illa va det inte, men jag skrapade upp händerna (svider fortfarande som in i helvetes jävla kuk skiten), slog i höften och tappade mobilen som flög en bra bit.

Det hela kan ha varit rätt komiskt att kolla på (om man inte befann seij in min sits då. När jag låg kvar en minut eller två på marken och tyckte synd om meij själv och sen hoppade opp på cykeln igen och försökte få tag på mammsen. Idag blir det bussfan som gäller.


Kommentarer
Postat av: Minna

Hello!



Jag hoppas att vi ses!!



http://spanbloggen.blogg.se/2009/may/endast-forkop-pa-biljetterna.html

2009-05-19 @ 12:03:25
URL: http://www.spanbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0