fullkomligt onödigt övertrött

Idag har jag sprungit runt och svettats i konstant förbannad värme på jobbet i 9 timmar. Fick iofs sitta och samla krafter med cigg och espresso 1 timme av de 9 (så om man ska vara riktigt noga så har jag bara lekt svettandes gris i köket på donken 8 timmar idag) men de ynka krafterna försvann så fort jag kännde matoset igen. Men men helt ok dag, najs folk i köket som fick tiden att gå otroligt fort.

Kom förresten på varför jag inte ska käka ägg, för att jag fiser och det stinker riktigt ruttet. Men efter att ha levt på stekt ägg i 2 veckor nu (brukar bli att man hittar ngt gott och lever på det tills man tröttna på att tilllaga skiten) så tror jag att jag hittat kopplingen till varför jag fiser mkt mer nu än för 2 veckor sedan. Ganska tråkigt att skriva om just detta och kanske rent ut sagt lite äckligt, men det ska jag komma till nu. För när jag slutat och skulle byta om, så var det jag och 2 andra tjejor som oxå skulle slita av seij de illaluktande skjortorna. Så skulle jag se om det bara va jag som kände att det stank (kanske det var ngt som jag bara inbillade meij) eller om det blev känt för allmänheten. Tydligen så kände alla anda okså doften, helt plötsligt (när de inte ens fått av seij kläderna) så skulle den ena hämta kaffe och den anda hade glömt sin kasse. Och tro inte att jag inte hörde fnisset utanför dörren.. Men jag kan juhe alltid skylla på avloppen som faktiskt stinker lite då och då.

Fyfan, jag hoppas ingen läser detta inlägget och om ngn mot alla odds gör det, så ha i åtanke att jag halsat x antal dubbla espresso (slutade räkna vid 5:e) och att jag förmodligen kommer att däcka i vilken sekund som helst. Det  känns nästan som att vara lite smått stufull men ändå helt klar i motoriken. En härlig känsla det där.

Sen ska jag nog gå ut och fira med en cigg eller två att jag fullkommligt kommer att skita i skolan imorgon. Jag har bättre saker för meij (inte för att man skulle kunna kalla jobba för bättre saker, men men) och orkar inte ha kundpass, vara trevlig och lära meij saker. Fan jag tror jag måste vara trevlig ändå. Och skit Mattias kommer att vara där imorgon. Jag tror att jag ångrar att jag tog denna tiden lite nu.

Snart är det sommar, hultan och solsken. Om mindre än en månad så flyttar jag och Majsert in i lägenheten och snart är det lön med (okej typ 3 veckor kvar, men det gäller att se saker positivt). Helvete jag känner att jag måste sluta nu, annars kommer detta sluta illa..



JUMP BITCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0