peace, love and petrol bombs

Idag va klackarna på, long time no see, gjorde ont as hell men jag höll mitt pokerface och led i tystnad. Förnekade allt när Emma frågade men hon såg säkerligen smärtan som avspeglades i mitt ansikte. Haha, nej riktigt så illa var det inte. Nu vet jag hur jag ska bli gaddad i övermorgon i alla fall. Fast fan en trashig rosett och ett peacetecken bakom örat hade juhe inte varit fy skam. Få kanske testa killen jämte lustgården.

I alla fall så skulle Kickis utväxt bort idag. Tack fetaset, snyggaset, underbaraste Erica för hjälpen på sidorna. Nu är det du och jag som leder tävlingen om halmstads största utväxt, trumvirvel på den tack, men fan jag tror du vann. Haha, sry. Kicki blev askalas i vart fall och jag åkte hem, såg dansandes vårrullar när jag blundade på bussen. Det tog jag som ett tecken och rotade igenom hela frysen utan framsteg, så det får la bli vanliga (men inte ännu uttjatade) supernudels till kvällsmat idag.

Har till och med slått på stort och "städat" idag. Slängde alla smutsiga strumpor och trosor i tvättkorgen (det börjar tryta i lådan nu..) och alla överflödigt kläder som låg och skräpa på golvet in i garderoben. Det kan jag ta en regnig dag, eller inte..


Peace motherfucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0