anus gristian

Häjsan Häjsan.

Nu har jag jobbat och det blir bara roligare och roligare att gå till jobbet, lite stressigt på slutet med kassan, men det löste seij. Skola vart det innan med och jag har då inte haft ngn flyt idag om man säger så. Började redan imorse när jag kladdade ner och förhstörde och tappade bort. Sen vart det första fotolektionen och gud va spänannde haha. Tog en massa bilder i studion, skulle lägga över alla dessa in på datorn, men jag (som är så jävla smart och kmr med så himla brighta ideér) tänkte att vi vart tvugna att radera alla bilderna så att den som har kameran efter oss inte kan kolla på alla bilderna.. Så Erika kopierade och när ändå alla bilderna vart markerade så deletade jag. Men sen gick det juhe då inte att klistra in bilderna i mappen, för då fanns det juhe inga bilder att kopiera, för dom hade jag tagit bort. Jag kan ju säga med stor säkerhet att jag inte va älskad av Erika, Emma och Hampus. Vi fick snällt gå tillbaka och ta nya.

Sen på bussen så vart det asäckligt, det va en tant, eller i 40årsålderna kanske. Som satt mittemot meij, glodde som fan på sin mobil venne om hon försökte list ut hur man låste upp den eller om den va igång men framåt gick det då inte. Skabbig som fan va hon med, jeansshorts, fula gympadojjor, en gammal avdankad skinnjacka, en gratis/reklam tshirt och en ful klippning. Som pricken över i så hade hon med seij en hund, och det vart inte den söta lilla lurviga saken, nej utan det va en stor ful, aggresiv stinkande jagvetintevad. Det va hemskt att kolla på så jag vart tvungen att skriva ner allt det och skicka till Kicki för annars hade jag inte kunnat låta bli att glo som fan på henne.

Förbannad är jag med, nu när jag äntligen fått tag på en dator och ha mina bilder som jag ska lägga upp på fejjan så går det inte att logga in. Är inte det min vanliga tur så säg. Haha kankse karma om det nu finns. Annars är det bara gud som vill fucka med meij igen. Jag vill ju gå in på facebook. Buhu.

lalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0