burger queen, young and sweet, only 18..

haj haj!
Sjukanmälde meij från skola, skulle nog ha fixat och donat med arbeten och inhandling från mirage.. Men jag strejkar! Riktigt jävla fetingstrejkar. Dushade, klädde på miej drog in till stan för en chai och skitsnack. Sprang på Josse, Nicole och Dencho på e-house och ringde in kicki ist, sen uppenbarade seij anna med. Hipp som happ och haj haj.. Majsan ringde och fan måste ringa henne igen.. Åkte till jobbet för käk och såklart jobb då.. Fan jag orkar verkligen inte berätta nu, och jag vet att ingen ändå vill läsa så vi skippar la det.. Jag e pepp på livet (försöker intala meij själv det), Jag är pepp på livet. Jag ska supa bort alla (då menar jag verkligen alla) mina bekymmer hela helgen igenom.. Jatack tack tack!

Fitta på alla jävla skitsofrena iqbefriade idoiter som begiftar mitt liv och min närvaro. 3 skott i skallen borde jag få. Riktigt jävla hårt och intensivt, oväntat och direkt Tveka inte, fyfan never back down, lixom asså typ..

Känner meij riktigt jävla övertrött, vill bara gå i ide resten av året. Väck meij lagom till snön smälter så är jag på G igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0