godmorgon godmorgon

Sovit gott? Det har jag, inte blivit slickad i ansiktet av en 40+ tant och inte messat upp näsan inatt så det har varit en underbar natt! Vaknade av mess från farmor som tydligen inte fått svar om när vi skulle träffas idag, JAG HAR SKICKAT! jävla skitmobil. Jag vill ha en nokia n97, men har inte bestämt meij för om jag vill ha den i vit eller svart än. Vit lutar det nog mer åt, folk kan ju tro att jag är smygemo om jag dyker upp med en svart mobil lixom..

Pappa kom in med en bok till meij igår, den hette "äntligen icke-rökare) den ska tydligen vara jättebre om man vill sluta röka, man ska inte få abstinensbesvär, gå upp i vikt eller få några bieffekter alls! Det låter ju bäst. Synd bara att jag redan slutat röka och tänker fortsätta på det spåret..

Sitter all alone i min säng och försöker peppa till det med en äppelknyckarjazz, kanske man ska festa till det med lite kaffe? Skulle jag behöva, hey walking zombie.

Ingen aning om hur jag jobbar heller, tänkte svänga inom jobbet efter skolan och ragga lite tider av Dino, hoppas han e givmild denna veckan, haha.

Kom hit, kom gärna, men kom inte på mattan (haha, tottalsnott av Kicki och Dino, men det vet juhe ínte dom om..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0