Happyness is just around the corner

Fyfan vad helvetes jävla fucking kuktrött jag är, det är nästan så att man ser att löken blommar i asfalten och rosa elefanter börjar hoppa mellan fluffiga moln.

Jag fjäskade lite för pappa innan, att vi ska ut och köra bil. Det va ganska kul när man kom in i det.. Har redan börjat planera hur min lilla första skabbiga bil ska pimpas upp, roadtrips och drive thrues på det tack!

Kanske blir ett par natzi-boots för meij idag, va inne och kollade på din sko innan med erika, hittade ett par, men de va skitfula så jag hoppade att dra kortet där.. Faktiskt.

Sen blir det nästan helt bombsäkert Kalmar i helgen, utgång och lite shopping (inte för att jag tror att det finns så hemskt mkt att erbjuda men man tar väl vad man haver).

Som en liten parantes vill jag bara tillägga att jag verkligen älskar spotyify, varenda människa (med eller utan dator) på denna jord borde skaffa detta underbara program.

Jag måste sova, duscha, städa och gå ut och gå.. Jag har bestämt att om jag hinner med allt detta innan jag går till skolan imonn så blir klättrar jag ett steg högre upp på lycklighetsstegen. Höhö.

Som ni kanske märker så är jag helt väck, no clue. Inte alla kossorna i hagen, men det ska vi nog kunna fixa kan jag tänka meij..

Nu skriker mamma om kaffe så jag får allt ta och pallra meij ut till köket och sörpla i meij råttgiftet (fast mammas kaffe brukar smaka riktigt bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0