hejdå jessica

Tror du seriöst att du kan kalla deij min syster?
Tror du att du förtjänar det?
Tror du att du beter deij som det?
Tror du att jag verkligen, efter allt du gjort, vill vara din syster?
Tror du att du är min syster??

Tänk om, snälla..

Jag vill se deij så lite som möjligt för jag avskyr deij mer än det mesta. Det existerar faktiskt fler personer än deij på denna jord och jag hoppas att du ngn gång i framtiden inser att du inte kan bete deij som du gör, som du alltid gjort för då kmr du inte ha ngn kvar. Allt måste vara på dina villkor och enligt dina regler, när det passar deij, så att det gynnar deij. Snattare, svikare, tivollihora, kärt barn har många namn, men vems barn är du? Inte min pappas iaf, det har du ju gjort klart för oss.

Om du på riktigt tror att jag hatar deij på grund av att du färgade håret rosa och blått, för hur du klär deij och hur du ser ut så har du ju lixom inte alla kossorna i hagen, hissen har nog inte gått hela vägen upp. Tycker du i så fall inte att det är väldigt konsigt att jag älskade Amanda, jag va stolt över henne och ville umgås med henne oavsett hur hon såg och ser ut, kanske problemet ligger hos deij? Inte vet jag..

Men snälla lilla gumman, tänk efter om du trodde att allt skulle bli som innan. Varje steg man tar i livet förändrar ens framtid och du har tagit lite för många snesteg för att vi ska ha en framtid överhuvudtaget. Var snäll att inte använda Amanda som mellanhand för jag vill inte veta det du hade tänkt säga ändå. Du får säkert ett långt och lyckligt liv (inte för att det är min högsta önskan) men jag kommer inte vara den minsta del av det.

Sisådär, hoppas du läste och smakade på varje ord för där har du din jävla förklaring till varför jag inte tål deij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0