I can't explain

Idag ha vart den chillaste dagen på år och dar and I líke it. Vaknade av den jävla mobiljävlen, men blev lycklig som få när jag såg att det va Kicki. Upp och dusha och städa en sväng. Sen vart det dags att möta Kicki vid bussen och orientera henne genom åled. Drack lite kaffe (slapp tom att brygga det själv!) och filosoferade om livet. Sen va det då dags att dra på fixarhandskarna och ställa meij och baka värsta kladdkakan (jag som hade förväntat meij att Kicki skulle leverera scones till meij bara sådär, men icke sa nicke..). Krångel med ugnen som inte ville bli varm (kände väl att jag och Kicki redan va så heta att det räckte) så jag tog saken i egna händer och slängde in den i micron. Inget började brinna och det smakad inte skit så jag vill säga att jag lyckades jävligt bra denna gången.

Sen blev det Mean Girls som jag somnade till (surprise),vaknade lagom till den va slut och missade hela denna underbara film. Up up and away till bussen och in till staden osminkad i myskläder (det va en syn kan jag lova höhö). Satte oss i våldtäcktsparken ett slag och ringde in Majsert och Mika, svulla på Klåpatra (vart annars?) snackade skit och gamla minnen. Vidare till b&b där jag blev spöad i bowling av alla fritidssysslor. Jävla aggresiva fåglar som va tvungna att ta banan precis jämte oss, hoppas dom led när jag fes s det stank (för det gjorde vi).. Jag kom då på sista plats, kicki i mitten och proffset Mika vann..

Skulle ta bussen hem igen, men det va tydligen söndag och på söndagar så går bussen till skogen jävligt sällan och det fick jag lära meij the hard way ikväll. Men sen fick jag ett smartmoment och kom på att jag hade min cykel på norra station. Fick då välja mellan alternativ A; sitta och vänta på bussen utan musik eller ett piss att göra i en timma eller alterntiv B; sätta meij på cyklen och trampa bort pizzan hem som tar typ 3 kvart. Hmm svårt val, men jag tog faktiskt cyklen, hört att man botar träningsverk med mer träniong så jag hoppas verkligen det stämmer nu..

La meij i bäddsoffan med datorn i knät och har inte flyttat på miej sen dess.. Ska luncha med min farmor imonn innan skolan, najsigt värre, japp japp.

Fyfan vad jag såg smart ut i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0