it's a beautiful day



Idag blir det en jävligt lång men förhoppningsvis helt jävla fucking underbar dag. Ska till sallen nu under dagen, klippa mamma, silvershampo på josse och klippa nicole. Tänkte ta jävligt lång tid på meij och leverera utmärkt service till mina vänner och kunder för jag varken orkar, vill eller har ngn som jävla lust alls att sopa hår åt 50åriga frisörbitches. NoNoNo..

Sen blire göra seij iordning med josse till kvällen och preparty hos mico och dencho (stackarna, deras lägenhet har börjat likna och fungera som värsta fritidsgården). Sen blire ut, the corner satsar jag på, eller penny lane som dino och min mamma hade sagt.. Kanske en liten svängom 3hjärtan med.

Sen ska jag jobba 10 imonn så det blir inte riktigt stenhårt ikväll, andra puckar imonnkväll när vi firar Lisa som fyllde myndig igår. Helvete vad skulle hon kunna tänkas önska seij?? '

Nu känner jag att jag måste hinna chilla på hög nivå innan det blir skrik och panik här..

Haj haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0