jag har inte problem med alkoholen, jag har problem med verkligheten

Sitter hemma hos kikci och halsar burn, vilken är den näst näst godaste energidrycken (efter dom nya x-ray) ever! Försöker få lite energi och bli pepp och kompetent till att stava rätt.

Mådde värre än piss imorse så sjukanmälde meij från sallen. Efter en timme eller två (och några liter kaffe senare) mådde jag prima som vanligt igen. Ändå har jag inte gjort mer än att rulla tummarna i soffan framför tv:n hela dagen. Vart ute en runda och cuttade gräset i trädgården med (värt en liten aplåd åtminstånde..), har faktiskt betalt mina räkningar med, yeyyah!

Så nu vart det party, förkrök hos melle-pelle och sen ska la alla vidare till underbar.. Men jag känner att den skiten inte är ngt för meij just ikväll. Ska jobba satan imonn, närmare 15 timmar räknade jag och min överintelligenta homeboy (kicki, ja..) ut.. Upp till Ullared och börja 10 där, till jag vet inte när och sen stäng i Hstad.. Yeymf, pengar rullar in som vanligt. Överraskande lön idag och extra många skor i London..

Nu ska jag se hur det går för Kicki och se om hon blir redo för vårt mästerskap i fysiska och psykiska färdigheter ngngång.. Wish me good luck.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0