nämnde jag att..

.. jag verkligen HATAR när folk blinkar med ena ögat. Det är det äckligaste, sliskigaste, snuskigaste jag vet och ryser varje gång ngn får för seij att göra det. Tror man att det är gulligt?, flirtigt?, ett bevis på mänskliga gener? Nej jag skulle inte tro det. Så varför i helvet håller man på att äckla seij med ryckningar i ena ögat? vafan, e du trött så blunda med BÅDA ögonen, har du fått ngt i ögat så finns det ngt som heter finger. Och det är till för att gnugga seij i ögat när man just fått ngt i ögat. Skärpning folk!

.. jag somnade på bussen hem i fredags natt. Det var en väldigt hemsk och traumatisk upplevelse när jag vaknade upp och märkte att jag va lite sent ute. Jag sprang fram till chaffisen och gapade om att han skulle släppa av meij. Han sa snällt att han unde släppa av meij på vägen tillbaka, från Hylte) nej tack jag kunde gå tänkte jag. Väldigt smart, fick gå från moaslätten(?) till åled barfota kl 3 i fredags natt. En skön liten promenix..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0