natrual born bitterfitta

Shit, fuck, piss, count ja, osv.. Jag e jue inte vad man kallar nykter för tillfället, men det ska nog bli bättre framåt morgonen.. Efter ,ånga om och men så har jag bestämt meij för att vara en man och stå upp för meij själv och pallra mitt feta arsle till skolan imonn. Sådetså!

Måste bara säga jävla fucking fitta, så jävla omoget och ologiskt av deij. Jag fattar inte vf du kmr och anklagar meij för en massa grejor när jag inte ens står bakom ngt av det, och det vet du.. Tänk efter innan du skickar iväg ett sms eller öppnar munnen för det sårar mer än du tror, och vi vet mer än du tror, oplanerat my ass.

Tack för ikväll och inatt och föralltid, är så himla glad att jag har deij, vad skulle jag gjort annars? Jag hade fan suttit i ett mörkt hörn och cuttat meij dagarna i ända, eller ännu värre så kanske jag hade umgåtts med fula och efterblivna sk kompisar. Du och jag mot världen, Kicki.

Kvällen har inte varit den bästa i mitt liv och jag har upplevt en del traumatiska bilder som är ganska svåra att radera från hornhinnan.. Men jag ska göra mitt bästa.. Började hos Kicki, varade inte länge där, utan vidare till Sabina där det va coktailparty, det sög värsta negerballen så vi försökte supa bort tristessen, det enda vi söp bort va spriten. Haha, nej men det funkade med ett stycke Emma, ett stycke Kicki och ett stycke Jessica så blev det hela mkt roligare. Drog vidare till mico där krille befann seij. Lisa + 1 uppenbarade seij och Dino + 2 + Morgan (på riktigt). Inte så jävla mkt att hurra för där heller, höhö.. Ringde mamsi som uppenbarade seij i den lilla blå och körde miej hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0