shipp shipp

Har precis kommit hem från jobbet, illrade meij från 1an till 2an, chillade 1an till 2an och fram och tillbaka och chillade lite mer..

Hade verkligen bestämt meij för att jag skulle baka scones, sätta igång en film och bara mysa framför tvn resten av dagen när jag slutat skolan vid 11. Ist så sket jag i sconsen när jag sett det långa receptet, somnade i soffan och blev inringd till jobbet. Låter som en vanlig dag.

Snart är det London och fyfan vad jag längtar, shopping, shopping och åter en jävla massa shopping, tror jag ska växla in hela lönen, minst och lite till. Och gud jag vill dit nu!

Påminnelse till meij själv:
leta upp mobilbatteriet och fjärrluckan
duscha
köpa present till Lisa

Nu ska jag sova så det ryker om det!
HAj Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0