ska vi skriva poesi och fläta varandras benhår?

Tjululu!

Är typ tröttare än ever nu känns det som, salongen och sen stängning igår. Skola och salongen idag. Shot me (höhöh),.

Har typ gjort ngt nu så det är apstor text, men jag orkar inte engagera meij i hur man får bort det så jag skiter helt enkelt i det.

Imonn så fyller underbaraste Kikci år, och jag har ännu ingen aning im vad fan jag ska köpa. En bil kanske? En exotisk ö i medelhavet? Eller en illaluktande strumpa.. Livet är inte alltid lätt.

Jag vill tattuera meij, blev så jäkla sugen när fittonen kom nytattuerad till skolan idag. Det va btw ngt av den äckligaste maten jag käkat ngnsin i skolan idag, ville bara ha det sagt.

Nu blir det film med mamma och kanske en kvällpromenad..

Todelu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0