so fab darling

Jag och Amanda jobbar på vår nya image som kmr vara en liten mix mellan pretto och Kenny starfighter, vi är bara såå indi darling! Gumman och jag var ute och filosoferade över livet och dess olika sideffekter i över 2 timmar i sköna åled idag. Vi träffade på jävligt aggressiva svanar (väldigt fina dock) nere vid torsjön, vi kubbade därifrån fort som fan när dom började väsa åt oss.. Linus sa att dom tydligen kunde vara väldigt elaka.. Så vi vandrade vidare, bland skogssniglar och vildhästar, genom skog och sinnesförvirring, njutning av gratis äpplen och fallna löv. Haha nu får jag sluta. Men det blev en rejäl runda iaf.

Fick lektion i vad indi verkligen är och en liten uppdatering i pretto. Det var tydligen ett väldigt känsligt ämne att indipoparna kallade seij för indipopare eftersom alla indipopae ser ut som alla andra indipopare och då är det omöjligt att dom är indipopare. Sen hade vi nirvana som är ett av de första emobanden som skrev emotionella låtar och buhu, jag kmr inte ens ihåg vad vi snackade om och kom fram till, men vi va iaf uppe vid skolan då. Om ngn skulle vilja övertassera intressecellerna i hjärnan menar jag, så kan man ju skriva upp det i sitt lilla mintgröna luddiga anteckningsblock.

Om någon är sugen på äpplen men inte vill köpa och inte vill palla så finns det gröna äpplen i en box vid rondellen i Åled. Dom är gratis, för det står en skylt jämte som det står varsågod på. Jag tog 2. Men det va lite svarta prickar och skönhetsfläckar på dom, men det är absolut inget att vara det minsta rädd för. Antingen så kan man blunda när man biter i äpplet och skita i att man antagligen tuggar på maskhål. Eller så kan man bita bort dom och spotta ut dom på gatan. Jag och systern min körde fullt ös på alternativ nr 2. Äpplerna va iaf goda, så jag ger dom 4 av 5 toasters.

Imonn ska jag ha frt som börjar 8.15 (snälla skjut meij i benet så jag har ngt att skylla på när jag kmr försent), efter det blire lunch och sen väntar ett spännande mentorssamtal. Antar att vi kmr snacka om det givna ämnet London (känns lite onödigt dock eftersom resan redan är bokad tack vare Zarah). Men det blir väl alltid ngt att se fram emot när hela fr3 är samlade i samma rum. Drama Drama.




Älskar deij till solen och till månen och tusen gånger om. Du kommer alltid ha en alldeles speciell plats i mitt dunderfluffigga space och palats. Jag blir lycklig av att bara tänka på deij darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0