so yesterday

Igår hade vi frt och det försov jag meij ju så hemskt till (jag vt, jag är en dåålig människa xD), tvunget att stanna på lunchen och en litementorssamtal, bestämde typ vad vi skulle ha för tema på skolfotot och sen vart det klart. Klockan vart då 32 och jag bara hell to the mother fucking yeah, min buss går 35, så om jag springer så hinner jag. Kubbade genom halva stan och kom fram 36. Tror ni inte det stod att bussjävlen gick 32 då? Ibland blir man ju seriöst ledsen.

Ringde Kicki och tvingade med henne på en promenix , på vägbortom kattegatt kom vi på att min buss då gick om 15, tempo igen. Kom på att det va no way att jag skulle hinna med den så jag drog meij mot mirage ist och köpte shampo och inpackning för brunt hår (than god for faktura), började sedan långsamt vandra bort mot bussen tredje gången gilt. Skulle få vänt i hela 20 min, men då, som från ingenstans så dök min buss upp, den rätta (det går säkert en då, det e bara jag som har noll koll som vanligt) och jag tog den.

Hann vara hemma i ca 10 min sen vart det upp på cyklen och iväg till jobbet. Det va en hemsk 40 minuters färd. Jag höll på att orsaka en seriekrock nere i Åled när jag körde ut utan att kolla så att det inte kom några bilar först, det kom bilar.. Sen svalde jag minst 4 små flugor (ingen sådär exotisk smakexplossion i munnen man skulle vilja återuppleva varje dag precis), jävligt glad för att jag hade solisar på meij annars hade jag fått 15 flugor i ögonen. Sen jobbade jag till 21. Mer spännande än så va inte min gårdag..

Idag blire psyk i skolan, lunch, träffa Kicki, hem och slinga min granne (inget jag ser fram emot, men tackar man ja till att göra ngt så känns det som om man får göra det med..) Sen blire tempo in till staden igen för coktailparty på ab med lite jobbpeople. Najs najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0