090918

Godmorgon, Godmorgon!
Idag blire sallen för hela slanten, jag har dock inte med meij mitt klippset för det ligger långt borta i tjottaheiti hos josse men men. Skulle juhe inte fått så himla stor användning av det ändå.. Funderade på att sjukanmäla meij för jag varken orkar, vill eller har lust, men kom på att jag har Pernilla på facebook, och det blir party ikväll, och när det är party så kommer det kmma upp bilder. Så är det bara. Jag har börjat tänka som att alla beter seij som Petra, alla kan få reda på det mesta om dom vill. Börjar hata facebook och blogg mer och mer. Är nog dock inte redo att släppa taget rikitgt än..

Så det är bara att bita ihop, sätta på seij ngt snyggt, nicka och le. Precis som en vanlig dag. Det blir hemma hoc Ida, Lippe och Lilia ikväll, fan på tdn att vi har en klassfest (trots att typ bara 5 kunde komma), efter 2 år utan ngn som helst sammanhållning tar vi och ändrar på det när vi har lite mer än en termin kvar.. Smart.. Anyway, lite osäker på hur jag ska ha håret, men annars är allt fixat och klart.

Ursäkta, men vill ngn ge meij ngt hårt jag kan slå i huvudet på kattjävlen som bor under samma tak som jag?? Belsebub har legat i MIN säng hela natten, och sakta men säkert har han vandrat seij närmre och närmre meij. Väldigt obehagligt, hade varit mkt lättare om man hade kunnat kommuniserat med de små idioterna. Om allt han ville ha vart lite värme, så hade han bara kunnat säga det och jag hade kastat in honom i en brasa. Om allt han vill ha vart en mjuk säng att sova i så hade få en skabbig kudde att sova på för han hör fan inte hemma hos meij(Påminnelse till imonn; låta kattjävlen sova ute..).

NU ska jag chilla qp-grillen och läsa nya cosmo, haj haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0