you light up my night

Kul att den första och den enda lektionen jag hade idag vart inställd, kan man inte meddela eleverna som ska ha läraren om läraren e sjuk lixom. Drog tom med meij datorn till skolan dagen till ära, men vad fick man för det? Jo, åka hem igen. Däckade framför tvn ngn timme, klippt min syster och käkat äpelsmulpaj, det e vad jag har gjort idag kära bloggen. Haha, nej men helt onödigt vart det ju inte att åka in till stan, för jag lunchade med min underbara farmor, god kinamat där tack, jatack. Hann med en frappe på asshouse med Emma oxå, kikade in på bikbok och jag har paxat den vita håliga stickade koftan till den 25, nu vet ni det!

Ska ta en tur på cyklen in till stan och bort till rotorp, picka up josse och vidare till bk. Nu ska jag fan slickaröv as hell så jag får mina jävla tider för denna veckan. Jag vill pimpa min cykel, en cruser hade ju inte vart helt fel, en vit, rosa, lila eller svart. Med korg på styret och reflexer och lyse. Eller så tar jag bara och pimpar min nuvarande.. Får se vad man kan göra åt saken, inte så hemskt mkt tror jag för den ser ju ut som värsta hej kom och hjälp meij,.



Nope nu ska jag byta om till fula mjukisbyxer och en alldeles för stor tröja, chillsillidill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0