03.18

Fyfan vilken bra dag det har varit. Helt jävla fucking underbar vill jag tom tillägga. Körde till jobbet, crusade runt lite i tylösand och glassade först. Jobbet gick hur bra som helst, det är så jävla kul att jobba med rätt folk. Anna körde mej till Lisa det en snabb uppfräshning i form av att locka håret och ignorera stanken från mina strumpor efter 6 timmar i fördjävliga jobbskor. In till staden med siktet inställt på Robbans, men dom ska tydligen höja standarden på stället och ratar alla som inte är födda 90 eller tidigare. Buhu, kul för dom när de märker att de inte får några gäster dårå. Åkte till statoil och knarkade lite koffein och kollade alla coola potenciella streetracare som occuperat hela parkeringen. Gud va häftiga dom va *drool*.. NAAAT! Sen shaka loss inne på corner. Första gången jag vart ute nykter som jag ändå haft riktigt kul, gillas starkt.

Nu ska jag sova för jag däckar snart här, sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0