...

Min baby Cimon ringde mej innan och frågade när vi skulle ses igen, att han dumpat Forni för att han inte kunde sluta tänka på mej och jag skulle alltid ha en speciellt stor plats i hans varma hjärta. Till en början blev jag glad, alldeles pirrig och glad inombords, jag kände mej speciell och så underbart awsome som bara jag kan vara. Jag var i mitt esse helt enkelt. Sen började jag tänka efter, vem tror han att han är, som kommer här efter all denna tid och tror att han kan få mej? att jag ska slingra mej runt hans lillfinger bara för att han ber om det? att jag ska släppa allt jag äger och har för att leva ett underbart och lyckligt liv med honom? Skulle inte tro det. Jag är nog värd lite mer än ngn som hade sex i tv, hoppas jag iaf. Så jag dissde, dumpade, avbröt och la på. Finoto, om någon då undrar hur det i dagsläget ser ut mellan mej och (toffliga) "mannen i mitt liv", Cimon så är det äntligen slut. Tyvärr Cimon, försök slingra M ist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0