,.,.,.,.,.

Hektisk helt okej helg

Fredags; Jobbade st och körde hem mamma, in till stan igen och underbar.

Lördags; Jobbade st, klippte dino (helt awsome blev det), slapp undan böter, mötte upp lisa och matilda, in på gastons och sen lurade vi in dino på corner, sen blev det att hämta pappa och sova.

Söndags; Försov mej nästan, men vaknade en halvtimma innan jag började jobba. Tempo as hell, hämta dinoboi och till jobbet. Olagligt trött så fick gå 2 timmar tidigare :), åkte hem, dushade och in tilll stan igen, dejtade cancerboxen, kaffe på vattenporten och bio. Den va inte så himla bra, den hade kunnat va bättre, tror jag skrattade en gång, på en komedi, illa..

Idag ska jag komma igång med mitt liv igen och träna med lisa. Va hur längesen som helst jag tränade sist, lite pinsamt nästan. Nu får det bli ändring på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0