go hard or go home

Nu ska jag bli nykterist, skötsam, pepp, städad, brun, snygg, smal, rik m.m. Tänkte börja med att gå upp ur sängen så får vi se hur det leder från det..

Ska jobba (surprise) 12-20 idag, lite ombyte från helvetes 11-19-passet. Och efter det ska jag klippa dinoboi.
Solen skiner och jag börjar ångra lite att jag tog den lilla chilenarens pass idag för att han kände för att vara ledig. Hoppas jag får stå på bordet för jag kommer bokstvligt talat pessa på alla som kmr med nedcabat i dtn idag. Whatever, min lön kmr ju blli fetingnajs iaf, nedräkning till den 23 jatack till det tack.

Måste inom skolan snart med, den jävla balen ska vara betald snart, kul att dom tar det när vi har apu. Tänk så hade jag inte haft facebook, hade jag kunnat stämma dom då om dom hade velat neka mej balen?

1april idag med, om ngn ska fuckas och vara roliga genom att dra ett skämt eller två så strejkar jag. Lägger mej på golvet och sover eller ngt..

Nu måste jag nog gå upp om jag inte vill springa runt utan kläder och fett hår hela dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0