guilty

Gårdagen var HEELT RÄTT! Jobbade stäng och det gick ovanligt segt, men vi blev klara. På min rast får jag göra precis vad jag vill, det är min fritid. Jag kan sitta och kolla ett avsnitt simpson (nämner inga namn), käka och kedjeröka, eller ta en sväng i tylösand, ville bara tilllägga det.

Hela jävla fucking trenätet låg ju nere för att ngn IDIOT hade eldat ner telemasten, så jag fick inte tag på en enda jävla motherfucking idiot!, Okej om jag glömmer mobilen, då får jag skylla mej själv att jag känner mej handiappad. Men att ofrivilligt slitas bort från sitt största beroende är inte okej någonstans, inte ens lte faktiskt.

Så Dino skrev sin kod på ett papper som jag la på jobbet, och glömde den såklart. Fick stå utanför och skrika, men det funkade det med ju. Körde och hämtade mamma, lämnade henne och sen in till stan igen. En kaffe på BM och sen till Underbar där massa sköna klasskamrater hängde.

Ska jobba ikväll och innan det så satsar jag på att lite mer ingående lära mej konsten att råchilla, se film och baka en kaka, kanske fixa en skiva. Efter jobbet blir det nog trimma Dinoboi och utgång, ska ändå köra pappa så måste vänta på att han vill hem..

I know you like me, xoxo

Kommentarer
Postat av: Christian

Haha, du klaga på mig när ja satt på fb ;p

2010-04-17 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0