I could have made you happy

Idag har jag samlat vuxenpoäng genom att byta gardiner (applåder tack), tvättat och städat. Har haft uberpanik över vårt PA med som tydligen ska vara inne om en vecka. Och som vanligt så har jag minus noll koll. Kul så det blir tempo på det imonn.. Har även kollat massa film, spenderat kvalitetstid med soffan, kört till Falkenberg och motstått webbshoppingens hägring. Perfekt sätt att spendera sin lediga dag på, jag hade ju inte alls heller velat ha hemmaspa, shoppa på stan, sätta mej på ngn uteservering eller vunnit några miljoner, nejdå.

Hittade lycka i form av sweet sweet footwear innan. Ren kärlek, jag föll som en sten. Jag måste lixom ha dom, kommer passa till allt och ingenting. Alla mina bekymmer och problem kommer tt lösas bara jag har just de heelsen på mej. Buhu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0