I need you boo, I gotta see you boo

Öppnade idag, helt ok. Nu har vi ju sallad till hälften av afrikas svältande barn, och 15 baguetter hade säkert gått åt innan de blev waste med, hrmm.. Sen ska vi ju självklart beskylla första bästa arab om vi tappat bort ngt, seriöst.? Som att din jävla slarvighet skulle vara ngn annans fel..

Körde till getinge och världens bästa Mia och Olle med mamma och pappa när jag slutat, käkade massa och somnade på soffan. Så trevlig är jag när jag hälsar på mina släktingar.

Jobbar 11-19 imonn och känner att det är på tiden att svettas lite i cancerboxen efter jobbet. Va ett jävla bra tag sen nu, tror inte jag gjort det sen jag kom hem från thailandet ens. Får ta och klicka lite från Nelly med, skulle behöva (betänketid), fina saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0