take a minute

Nu är jag hemma igen, känns som att jag bara är hemma för att sova och äta, men det funkar för mej och den 23 blire party (på alkoholfri energidricka då eller), har kört på stay sober i en hel vecka nu och tänkte se om man kunde hålla en månad.. Spänningen stiger och fortsättningen följer då på dettta ju.

Sov lite till och från fram till kl 1 idag, första sovmorgonen sen da vinci levde typ. Lagade mat, som blev mindre lyckad efter alldeles för hög effekt på micron på jobbet, va som en jävla klump av kyckling och grönsaker, mindre vidriga saker har jag ju stoppat i munnen. Jobbade stäng med Anna och Krilleboi, askalas, riktigt soft kväll faktiskt. Kom på att klockan va en timma mindre än vad jag tänkt när vi klockat ut så följde med Anna till AB, checkade in Mick och Jaqulines nya lägenhet (patetiskt hur liten bit man har kommit i livet när man tänker efter, har ju lixom inte ens tid att leta pojkvän och dom ska ha barn anytime) den va jättefin och ett byte mot mitt rum i Åled va dom inte så hemskt intresserade av..

Råkade klicka fel eller ngt när jag skulle lägga in fler låtar på min mobil för alla mina nr försvann, kul, blir att ragga nr igen..

Ska nog ta och dejta kudden och drömma om kaffemaskinen, två förhållanden i livet man verkligen kan lita på, kan nog bli ngt seriöst av detta. Köss överallt och ingenstans.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0