sticky & sweet

Va fan har jag att leva för, vf ska jag vara glad över huvud taget, jag har inte ngt alls att vara glad över egentligen, och ngt liv har jag inte heller. Ibland undrar jag vafan ag håller på med, e det normalt? Nej, vad hade vart annorlunda om jag hade vart annorlunda? Sen tänker jag fuck this shit, jag e så jävla bra, jag e grym, jag e nästintill världsbäst på allt, vip-material all over lixom. Jag är bara så jävla grym innerst inne, haha!

Massa grattis till underbara och alldeles för fina Amanda som fyller världens onödigaste ålder 19 idag. Ett år efter krogen och ett år innan systemet, wtf is the reason lixom?? Du är för snygg för mej baby! (df  ska jag färga min äckliga utväxt imonn om man ska våga visa sej i hennes sällskap på lördag..)

Kommentarer
Postat av: Amanda

2010-04-09 @ 02:17:29
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/
Postat av: Amanda

DU ÄR FÖR SNYGG FÖR MIG BABY <3



(jag råkade skicka en tom kommentar.....)

2010-04-09 @ 02:17:52
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0