falling down is not exerecise!

Sitter framför tvn med mamma och pappa och råglor på Lost, alla med en varsin laptop i knät. Ser la ganska weird ut, men så går det till hemma hos familjen Karlsson.

Hade sån jävla panik igår ju, när Erika fick upp ögonen på mej att vårt PA snart ska vara inne och deadlinen närmar sej jättesnabbt. Försökte få tag på några modeller men kom bara till Josse som skulle till stokholm idag. Där gav jag upp och bönade och bad på mina bara knän till min mamma och little sister att de skulle ställa upp. Oh efter att sett mej nästintill gråtfärdig så ställde de självklart upp med ett leende på läpparna. Så amanda tog bussen från fberg och entrade bushän vid 12 och jag började misshandlen mot hennes hårbotten på dirren. Meen slutresultatet blev kalas och det är allt som räknas. Gjorde en frissa på mamma med när hon kom hem från jobbet och nu är jag klar.

Åkte in till staden vid 5 och fick fjäska lite för dom i fotobutiken att jag skulle få klart bilderna tills innan dom stängde. Träffade Emma, överlämnade bilderna och tjötade lite över en chai på asshouse. Nu ska bara Erika och Emma fixa kalendern imonn när jag jobbar och inte kan hjälpa till, buhu.

Kom på lite nya hobbys som man kan ägna sej åt när man inte har ngt annat speciellt för sej, tänkte dela med mej av dom.. Man kan tex, planera ett random frö i en random kruka, sen är det bara att vattna och tillföra en massa kärlek och sen se med spänning vad det blir för ngt.. Eller så kan man ta ledigt från jobbet ett år eller två, ta en världskarta, blunda och peka. Sen är det bara till att börja promenera. Eller ett lite mindre tidskrävande alternativ är ju då att blöta ner en asfalterad väg eller gata och sätta sej vid sidan och njuta av vattnet som avdunstar. För mkt plats i hjärnan, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0