you and i both

Sitter fullt med färg i håret, hade ingen koleston hemma så fick ta color tuch, hoppas det blir bra i utväxten ändå :S.. Ser ut som att jag har ränneskitat över hela min morgonrock efter jag spillt liiite där.. Kollade The Italian Job innan och drägglar mer och mer över mini coopers. Jag måste ha en, den hade fulländat mitt liv, den hade gjort mej lycklig, jag hade inte behövt ngt annat än den. Det hade varit jag och min mini cooper mot världen. Sen får det gärna vara cab på den med (a), ska nog skriva ett fjäskbrev till tomten eller ta ett snack med pappa.

Världens bästa mamma som stack till G-kås när jag jobbade (nej man kunde inte åka dit när Emma hade varit ledig i 2 hela dagar, nej då ska vi ta ledigt från jobbet en dag när hon jobbar, juppjupp) köpte en trimmer till mej :D, very much happyface. Slipper lägga runt 700 eller ngt på mirage för en då, sen fick jag lite klämmor och andra nödvändiga ting.

Solen skiner ute, jättemkt. Funderar på om man ska lägga sej i lä på baksidan lite och bättra på min obefintliga bränna lite sen kanske.. Eller lägga sej i lysrörslådan en stund innan jobbet, det är ju riktigt illa nu, känner mej som ett spöke..

Klickade hem nytt löshår igår med, på clips. Blir bäst så så får mitt hår ligga i ide några månader till innan det blir misshandel med keratinvax igen.

Slutligen så ska jag bara tipsa om att man kan få gratis spotify premium genom att gå in på denna länken.. Bara ett litet tillägg.. http://www.gratispremium.com/?ref=93487

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0