hetta

Det e extremt varmt har och jag gillart, borjar bygga pa med brannan med, askalas, kalasas. Har dock inte borjat fjalla an och se ut som ett javla miffo som resterande familjen, pluspoang till mej.

Skulle pa en dagsutflykt idag, borjade med en valdigt tidig morgon, fick stalla klockan pa 7 sa man hann kaka och smorja sej innan bussen kom och hamtade oss vid halv 9. Var guide va saaa gay och jag alskade honom. vi akte bil i evigheter och kom till slut fram till en parkering. Vi blev guidade in pa en stig, rakt in i djunglen och fick ga i en till evighet och sen kom vi fram till en javla sjo, fint, men absolut inte vart besvaret direkt.. Tillbaka pa stigen nar vi badat ett slag och in i bilen igen. Nasta stopp va elefantridningen. Det va kul, de forsta 2 minutrarna, sen kandes det lite lamt att sitta pa en lunkandes elefant med massa arr pa huvudet och gick en inovad bana. Sen akte vi till de varma kallorna, det va javligt coolt faktiskt. Sen nar vi va pa vag till tigergrottan sa borjade bilens motor att koka. Adventure mumlade gayguiden ngt om pa nastintill oforstadd thaiengelska.

Mamma hade bajsat stopp i toan sa hennes mage klarade inte av att folja med, hon stannade hemma.

Badade lite i poolen och tog en long island ice tea, sen gick vi och kakade.. Forsokte hitta min dromvaska, som jag sag haromdagen, vinrod typ. Sa himla javla snygg och hade passat tll precis nastan allt och jag hade kunnat ge halva min vanstra lillta for den nastan. Men den va saklart slut, fan i ackelrosa kvar och det va bara som att satta tva fingrar i halsen och titta pa resultatet.. Not for me, om vi sager som sa..

Nu ar jag extremt trott sa det blir nog sangen om en liten stund.. Imonn blir det bara chillidillpill vid poolen och pa stranden..

Ha det bast, har btw kommit pa min nya tatto :D:D

Kommentarer
Postat av: Amanda

jaaggg saaakkknnaaarrr diiigggg.. :(

2010-02-11 @ 02:09:24
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0