I've changed my mind

Fan vilken jävla energi och motivation jag har fått av att vara iväg från all skit ett tag, jag har to börjat acceptera att snön inte kommer att försvinna, någonsin (känns det som nu iaf :P). Jag har ändrat mej, jag vill göra gesällen, jag vill jobba som frisör, jag vet att jag kommer klara det så då känns det bara onödigt att inte satsa och go for it.. Körkortet sitter snart på sin plats i plånboken med och jag kan ju bara vinka bye bye till fritid på ett bra tag, vad är det nu igen?. Ska jobba satan med har jag planerat, ngn måste finansera mina nya hobbys och jag tänkte vara the one and only sponsor..

Va så jävla uttråkad innan att jag satt och letade snygga mobilfodral, till mobiler som jag inte ens har. Sen kom jag på att jag behöver ny mobil snart, så jag kunde hitta ett snyggt till min framtida mobil. Ville ha en sidekick först, men den såldes inte i sverige vad jag hittade. Så valet stod mellan iPhone och blackberry. iPhone får det bli, med zebraskal och läderväska, mums!

E ganska så jävla peppes bodega med, ser fram emot en underbar kväll, snön e det enda jobbiga bara, men wtf. Kan ju inte  gå i ide halva året för att naturen fryser till omänskliga minusgrader och täcks av blöt slaskig vit sörja.

Firade med att klippa lugg kvällen till ära och även det andra håret har fått sej en liten toppning.. Det va ju på tdn kan man säga xD. Nu ska jag dricka cola, byta om oh förhoppningsvis inte frysa fast vid busshållsplatsen där jag kmr få stå och vänta i minst den obligatoriska kvarten..

Förra gången inne i dimman va ju ett bra tag sen. Bilderna snodde jag från Erika och fy fan vad vi ser skabbiga ut, kan bräcka det ikväll kanske? :D

Puss och kram, ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0