jag har problem

Jag har problem med vilken jävla mobil jag ska ha när mitt älskade svindyra abonnemang äntligen, efter 2 års väntan går ut. Tänkte sadla om och hoppa på ett billigare alternativ med en snyggare mobil som jag förhoppninhsvis inte kmr tröttna på och göra ngt drastiskt..

Jag har problem med att snön fortfarande ligger som ett halvmeter tjockt mjöltäcke över våra öppna landskap och plana garagetak. Nu kan jag inte använda mina otroligt snygga nyinköpta leopardkilklackar, trodde knappt mina ögon när jag blickade igenom nellys nyinkommna och kunde inte låta bli att klicka hem den och en oooversized beige tröja som kmr sitta perfa till dream heelsen..

Jag har problem med att få tiden att räcka till, mest av allt vill jag ägna resten av veckan till att plugga teori på körskolan så jag kan boka den jävla uppkörningen snart och ha det ur vägen. Sen vill jag organisera, städa, vika och stapla allt i klädväg som ligger slängt huller om buller på mitt golv för tillfället. Funderar på att göre en Erica och slänga ut garderoben och göra hela rummet till en walk in.. Hade kunnat passa på att slänga ut sängen och få användning för bäddsoffan som tills nu har fungerat som avlastningsyta för allt och inget..

Jag har problem med träningen, den kommer lixom aldrig igång. Det blir en gång här och där, men inte som jag vill ha det. Nyttigt, solande och massa träning. Beach 10 med bal och student närmar sej trots allt och då måste man vara snygg..

Jag har mindre problem med gesällen, bara små problem. Massor av ideér och insperation, vet hur alla ska vara och bli. Problemet här är att jag aldrig har tid att träna, fixa, trixa och förbereda. Jag var så jävla smart att jag valde de modeller som nästan aldrig har tid att bli pillade i håret, de modeller som spenderar helger, kvällar och lov hos en pojkvän ute i bushän borta i ingen aning. Så smart va jag..

Jag har helt enkelt stora problem med det mesta i livet just nu, men det är bara nu försöker jag intala mej. Jag är konstant helt slut och jag har ingen aning om vad det är som tar musten ur mej. Jag orkar inte ta tag i ngt men ändå så finns det massor som behövs göras.. Jag känner mej inte tillräcklig. Får la ta och städa eller ngt, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0