jag vill

Jag vill ha mitt körkort nu, jag vill ta min gesäll nu, jag vill kunna hålla i mina pengar nu.
Jag vill flytta till norge, göra smutsjobb och bli snuskigt rik.
Jag vill köpa en lägenhet i en trevlig stad ngnstans, inreda som jag vill ha det och ha mitt egna.
Jag vill jobba som anställd frisör och glassa genom dagarna på en bananmacka.
Jag vill hitta min drömprins och leva lycklig i alla mina dagar.
Tills jag blir pensionär, det är då livet börjar. Highheel race med rollatorn. Lägenhet i Thailand eller Italien, leva på barnen och barnbarnen, spela på min ålder för att få de förmåner jag förtjänat i samhället. Få de unga att visa lite välbehövd repekt för de äldre, jag kmr var stenhård. Får inte jag en sittplats på bussen så kan ju närmsta bästa yngre människa räkna med en tung tantväska hårt i huvudet..

Började dagen med att sola, åkte till jobbet och spenderade 3 timmar iförd spexiga, sexiga, svarta dressoden som gäller på bk-lounge. Ägde med Josse och sopade mattan med wonderwopper som gick åt värre än reaplaggen på mq´s-rea. Sen var det raka vägen till flygaregatan där Majsan-Bajsan väntade, nu hade man kunnat tro att vi skulle vara duktiga och träna och bränna tonvis av fett. Men vi skulle bara bränna ännu en halv förmögenhet på nödvändigheter inne på mirage. Åkte vidare till Majsan (som flugit boet och inte längre bor i fylle-facking-inge utan med her soulmate på furet, inte alls avundssjuk) så vi klippte av det sletnaste på hennes svintoburr på huvudet, det kan bli bra, det kommer att bli bra :D) och slängde i en sunlighttoning. Josse på söndag och Lisa på måndag med, nu är det mkt som händer på samma gång..

Det blir att dräggla på kudden tidigt ikväll för imonn har jag riskettan tidigt. Väldigt snällt att dom la den typ vid 9 på morgonen och jag har stäng på kvällen. Inte alls så att det blir jobbigt och ganska tråkigt att försöka fördriva tdn däremellan i stan. Nejdå, jag ser verkligen fram emot det, kan tom bli lite spännande ju,, not! Tänkte sätta mej och plugga så jag kan få boka min jävla uppkörning snart..

Jag tycker om min vinterbleka syster som kommer hem ikväll :D, ska leka, pilla, rulla och krulla hennes hår om vi orkar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha är det mej du tycker om? (A)

2010-03-08 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0