Thailand

Sitter nere i lobbyn med amanda nu, smalter frukosten och chillar grillen. Hittade inte mamma och pappa , men det dyker val upp.. Dagens planer ar att dra till beachen nar internettiden gatt ut och bada och steka. Skulle kolla ph men fucking ljudet funkar ej, tack. Vet radn att Jackie vann, men det kan ju va kul at se med..

Igar sa sov jag pa nastan hela planet, askalas, kandes inte alls som att det va 10 tim och 45 min. Kom fram vid 7 pa morgonen, akte den javla avlamningsbussen i over en timma och kom till hotellet at last. Packade upp och njot av rummet, detta ar bra. Gick till poolen och njot av en pina colada, det va annu battre. Mamma och pappa joinade och sen skulle vi pa sightseen i omradet. Shoppade i nastan varje stand och jag ar nastan bast pa att pruta. Hittade varldens vaska, finaste vaskan, min vaska med, 950 skulle dom ha for den, jag ska pruta, jag ska ha den, jag dor. hogst 600 ska dom fa for den.. Jag hade garna betalat 950 svenska for den hemma, men haha, jag ska ha den. Sen inhandlade vi massa cider, chips, kakor och annat smatt och gott. Fantan va ju inget att hanga i julgranen, smakar ju fan bara en massa socker. Motte upp mormor, morfar, natan, niklas, moa och oscar pa kvallen for att kaka. Sen gick jag och amanda hem och dackade, sov i ca 12 timmar, asgott.

Nu ska jag pissa och sen bada, see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0