dagens allt

På grund av att jag har en himla massa tid över (egentligen så har jag inte alls det, massa skolarbete, borde packa, borde städa, tvätta, men men jag försöker intala mej att jag har mkt tid till at göra ingenting) så tänkte jag göra en liten dagssammansättning.

Dagen började med att jag vaknade av tik tok som väcksignal, insåg att jag vart väldigt pissnödig så sprang på toa snabbt som fan. Dushade och gjorde mej en tallrik med musli och yogurt och satte mej framför tvn för att sakta starta dagen. Pappa kom upp, gjorde kaffe, jag drack det och klädde på mej. Kördes in till stan och gick och solade en 20minutare i cancerboxen. Mötte upp Amanda och Lisa och lunchade med annat drägg (<3) i bamba.

Gick till cs för att ha foto, fotade i studion idag med Erika, slapp springa runt på stan som en jävla japansk turist med kameran runt halsen, knäppa halvdanna bilder och frysa halvt ihjäl. Dagens kissoutfit plåtades och jag fick pris för inleveler (självutnämt och självutdelad klapp på axeln, så snäll va jag idag). Amanda joinade upp ppå cs och vår lärare va tvungen att gitta till sin son som skadat sej (tror det va sej, annars va det ngn annan, en skada va det iaf) på dagis. Tack då slapp man stirra på gles hårväxt, skejtkläder på en 30åring och illaluktande arhålor.

Funderade på om jag skulle joina Amanda till Tom för att vara mentalt stöd under cuttingtime, men avböjde ganska snabbt. Mötte mammsi och pappsen och bilen och körde en runda och sen hem. Pappa hade hämtat min bil idag, den får ju inte riktigt plats på tomten, men pappa har lekt tetris.. Skulle sätta mej i den och provstarta innan. Men satte mej inte ens i bilen, stack in huvudet och det stank så in i helvete att jag gick in i huset igen. Trod jag får slänga in ett halvt kilo wonderbaowns eller använda gasmask innan jag sätter mej i bilen igen..

Sen blev det till att fritera pommes, skära upp salad, steka kyckling och koka sås (jag stod för sallanden, mer tyckte inte jag att jag behövde bidra med..) och avnjuta det till en random film som jag tröttnade på ganska så snabbt. Min lillasyster har med största sannorllikhet fått ett släng av vinterkräksjukan, jag har inte tänkt att sittas men förhoppningsvis så har hennes pojkvän fått ta den största smällen..

Kanske ska man gå ut och gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0