fan va grym jag är

Helvete vad dagen igår gick bra asså. Vaknade relativit tidigt till skillnad från den resterande familjen så fick vänta ett slag innan de hade orkat hasa sej upp ur sängen. Körde in till stan och första stoppet va att växla pengar (4 dagar kvar :D). Sen vidare till körskolan oh fixade både det ena och det andra, körde och klippte Meta och det blev en fika där också. In till stan igen och ha 70 min körlektion. Träffade Amanda efter det och fixade lite till underbara Erica som fylle gammalt igår. Off to gymmet och körde 2 timmar, belönade mej med en solstund efter det. Tog bussen hem oh pluggade teori.

Jag är grym!

Idag blir det skola, träna, jobba.

Jag har skoskav :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0