idag har jag

- jobbat
- jobbat över
- skickat fel mess till fel person
- varit itrriterad
- bara velat sova
- sett starship troopers
- ätit jordnötter
- lagat mat
- sett det regnar köttbullar filmen
- planerat in solning imonn

Så spännande har min dag varit, dvs inget att hänga i julgranen. Jag vill bort, lång bort. Shoppa bli snyggare, bli brunare, ta studenten, ha körkort, få hem min bil. Ha någon sk fritid, hinna med mitt liv, komma ikapp med skolan, sova ut. Kan vi inte alla nu som läser detta skicka in som förslag till regeringen att vi ska förlänga dygnet med en 10 timmar eller ngt. Då kanske det hade varit lönt att ta sej ur sängen om morgonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0