paper gangsta

Hela min mun e avdomnad av chilikorv som inte ens va så himla god, men jag va sugen på korv.. Väntar på att den gångna veckans avsnitt av paradise ska läggas ut på vebben så jag kan knarka lite intriger. Skulle fördriva tiden med att kolla nellys utbud och såklart klicka hem en, två eller 3 varor, e tveksam, men sugen som fan och det hade passat skitbra ihop. Det hade passat skitbra ihop på mej på lördag. Askalas tågoutfit. Lisa kunde inte ta min söndagstid, håller tummarna på att amanda kan ta den eller så säger jag helt enkelt att jag inte kan jobba, you go girl. Haha, fan va jag e uttråkad.

Tog förresten spruta innan. Tog den först och intalade amanda om att den gjorde skitont, haha jag har nog inte skrattat så mkt inombords på länge. Körde en runda med, inga större skador på trädgårdstomtar eller vägmärken idag heller, halleluhja. Nu ska jag fan klicka hem lite tidiga födelsepresenter till mej själv :D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var fan inte snällt, jag va asrädd : <

2010-01-22 @ 22:39:15
URL: http://hilmhigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0