shoppingabstinens

Jag känner shoppingsabstinens, jag vill ha ens massa saker, smycken, skor, koftor, tröjor, skärp tbc. Men när jag e ute så hittar jag inget som jag verkligen vill ha, hittar en massa som jag hade kunnat tänka mej att ha på mej och ännu mer som jag heller skulle äta bajs i en vecka än att ha på mej. Har lagt undan en tröja på lindex, wannabe dollyblond, trasig grå lång sak. Hade kunnat funka jävligt bra, med en svart korsett under. Men helst hade jag haft den i vit, jag kan ju ödsla med mina gråa koftor, vet inte riktigt vf jag har så stor passion för tråkiga gråa koftor, jag använder alltid samma ändå.

Anyway så tänkte jag smita iväg en timme eller två på kundpasset imonn och shoppa sönder, det förtjänar jag!

Om ngn skulle vilja veta eller för protokoll så kan jag meddela att jag har tillbringar 10 timmar av denna underbara dag i skolan. Jag trodde aldrig detta skulle hända i hela världshistorien, jag har inte ens skolkat en enda dag denna terminen *klappar mej själv på axeln*. Förvånad e vad jag är över mej själv. Sen så kanske jag inte hade behövt vara där dom sista 4 timmarna om jag inte varit frånvarande på så många lektioner förra terminen, nu ska det bli ändring :P.

Är proppmätt på smörgåstårta som mamma och pappa hade inhandlat idag, älskar deras konstiga cravings ibland :D. Sen va ju inte musselsoppan lika god igår..

Ska styla och fota Anna imonn, ska lyckas få till värsta rosetten på henne hade jag tänkt, lösögonfransar och rosa läppar, mums!

Nu blir det att porrchatta eller somna till en film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0