tag 2 betala för 3

Hemma från jobbet nu, halvsprang biten från bussen på ca 1 km för att komma hem till ett bombnedslag, trosor, smutstvätt och gammal disk över hela jävla rummet. Städade satan och helvete vad effektiv jag va då! Hann tom dammsuga. Vet dock inte om det finns en eller två halvdruckna kaffekoppar i gömmorna ngnstans, men det återstår väl att se.

Varför jag dagen till ära tog mej tid att frivilligt städa upp min skit va att snart kmr dennis. Tänka sej att folk tar sej ut till bushän i skogen för min skull. Jag måste ju vara en helt jävla fantastisk människa, sen att jag tjatade lite och anna är snäll och kör hör ju inte till saken.

Funderar på att haka på amanda och köpa bröst på avbetalning, som att köpa en tv eller bil. Investeringar kallar vi det. Kan ju hoppas att jag vinner på lotto imon 1 år och kan betala allt i klumpsumma så man slipper fucking räkningar  varje månad.

Nu ska jag ha bättre saker för mej, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0