yes it's easy now

Då var det ju ett tag sen nu, ska försöka undvika att bli "polisanmäld" denna gången. Men jag menar, tycker folk inte om och tycker att det som står här är kränkande, så får man väl för fan strunta i att läsa.. Skitsamma, ingenting hände och jag har tagit bort det fullstänidiga namnet så det ska vara lugnt nu hoppas jag..

Idag var jag bombsäker på att jag skulle börja jobba 12-19. Fick panik när jag såg att det va 11 jag började, ringde jobbet och skrek förlåt att jag e 5 min sen, men jag kommer om en timma. Marcus hade ingen aning om att jag skulle jobba så vi kom överens om att jag skulle börja 4 ist. Askalas, ibland är det skönt att kommunikationen inte riktigt funkar som det ska och hissen inte går ända upp på alla på det stället.

Förövrigt är jag glad, pepp på livet och bajsar lite mer än vanligt när jag börjat äta kött bara. Men jag fattar inte varför jag har varit vegetarian, det känns som att jag slängt bort 3 år av mitt liv, nu är jag pånyttfödd och har kommit ut ur dimman. Jag blir knullad i munnen varje gång jag tuggar en köttbit och känner den härliga köttsaften rinna nerför min haka. Haha, kanske inte riktigt men ändå..

Igår va jag hemma hos Tila Tequila, nej Lisa menar jag (höhö hö, sry) och chillade, käkade hemmagjorde snickers, som jag nästan va med och gjorde (jag skar upp dom iaf), kollade film och halvsov i soffan. Det va mys.

Måste bara säga att jag hittade världens erbjudande i taxfreekatalogen. 2 st limpor prince för 300:-! Det är helt otroligt och jag blev helt jävla lyrisk, det är ju 150:- för en limpa. 150:- för 10 st paket, 15:- för ett paket och det är jävligt billiga cigg! Synd bara att jag inte längre röker, men det är ju nästan så att man skulle börja igen bara för att kunna köpa billiga cigg på planet till Thailandet. Men sen kom jag på att utomlands så gäller ingenting, det som händer utomlands, stannar utomlands. Alltså får jag röka utamlands, kanske man ska slå till ;).



Ge mej sommar, en snygg bränna, en egen lägenhet, ett kuksugrör och en kall cider så hade jag blivit överlycklig. Nu ska jag gå och steka upp en kyckling..

Kommentarer
Postat av: räven

det här är första gången jag är inne på din blogg AND I FUCKING HEART IT! fortsätt!

2010-01-13 @ 14:00:26
URL: http://metrobloggen.se/ravbakomorat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0