you say you wanna chill? go ahead and have a beer

Jag knarkar Jeremih (ganska trött på han nu, men orkar inte byta spellista på spotify, så då får man ju leva med konsikvenserna med..) och funderar på meningen med livet. Tiger Woods ska in på rehab och jag vill shoppa porrpattar billigt.

Har hunnit med riktigt mkt idag, men orkar inte riktigt gå in mer detaljerat än så, så vi hoppar det. Kan ju säga att jag e slut iaf. Mamma och pappa ska till b&b imonn och kolla in ett band som skulle spela. Funderar på att joina dom efter Lisas inflyttningsfest, känner mej inte direkt sugen på att gå ut och skaka rumpa och bada i mitt egna svett till dunka dunka imonn igen. Ska ta det riktigt lugnt och spela tönt i helgen hade jag tänkt, göra ansiktsmask och gå ut och gå, kanske åka pulka och palla äpplen med. Det låter ju bra..

Ska dejta sängen vilt nu hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag hakar pulka efter stäng ! Pusssss

2010-01-15 @ 00:20:55
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0